20 May 2014

Rahsia Asam Keping Yang Tidak Di Ketahui

asam keping
 google image

Senah nak tahu satu rahsia tak?. Rahsia tentang kehebatan asam keping yang tidak diketahui ramai. Tak caya. Nah senah baca sendiri. Lepas tu cubalah. Mana nak tahu kan tetiba je bodi jadi bentuk biola hahahahha......

" Teringin mendapatkan perut yang lebih cantik dan rata? Ramai yang akan nasihatkan anda untuk pergi bersenam agar perut idaman menjadi kenyataan. Tetapi tahukah anda dengan menggunakan petua tradisional, dapat membantu anda untuk mengatasi masalah yang anda alami. Petuanya adalah seperti berikut.

Ambil satu atau dua keping asam keping dan rendam dalam secawan air panas. Biarkan beberapa jam sehingga asam keping ini kembang dan air bertukar menjadi suam. Minumlah setiap pagi dan malam. Kesannya perut anda akan mulai kempis. Namun, perkara ini harus juga disertai oleh amalan pemakanan yang sihat, ya?"

Ini pula testimoni iklas dari Cik Melor sendiri ya. 
  • Setelah Cik Melor amalkan badan ada susut sikit hahahha. 
  • badan rasa ringan
  • senang membuang di waktu pagi.
  • hilang dan kurangkan rasa berat/pening kepala dan berat belakang leher 
Hah camana, nak cuba tak? Jom rendammmmm.... Bye.

6 comments:

HijrahKuKeranaMu said...

uih senang sekali petua nih... tinggal lagi malas or rajin jer kan cik melor

Kuazue Mohamad said...

sila2 cuba, ni memang petua yg kami org kampung pakai untuk turunkan tekanan darah tinggi.. kalau ada darah tinggi dan darah rendah.. anda akan alami sedikit rasa penin.. so jgn rendam byk keping. cukup sekeping shj dan ambil waktu mlm sahaja...
bila korang dah amal lama, korang dgn sendirinya akan rasa tak lalu nak makan.. kenyang sokmo... tapi ambil masa la selain membantu pelawasan... berhati2 yg ada darah tinggi dan darah rendah ya.. lain.. OK..

Cik Melor said...

hijrah
ya tinggal rajin dng tak je kan

Cik Melor said...

kuazue
ye lah janji usaha kan.kite dah ternampak2 biola di dpn mata hahhaha

lovely said...

wah.. bagus sangat petua ni.
tq..

Cik Melor said...

lovely
kite dah mula merendam hihihihi