Tuesday, May 20, 2014

Pisssttt....Pissttt..... Rahsia Asam Keping !!!!!

 google image

Hai senahhhh...... cik melor terbaca dan nak terkongsi lah hhiihihih..... Rasa nya tak rugi kan kalau baca, pastu tercuba, kos kecik aje jauh sekali nak rugi kan senahhhhh.....

Kite ada terbaca 1 rahsia tau. Rahsia tentang kehebatan asam kepingggg..... Tak caya. Nah senah baca sendiri. Lepas tu cubalah. Mana nak tahu kan tetiba je bodi jadi bentuk biola hahahahha......

" Teringin mendapatkan perut yang lebih cantik dan rata? Ramai yang akan nasihatkan anda untuk pergi bersenam agar perut idaman menjadi kenyataan. Tetapi tahukah anda dengan menggunakan petua tradisional, dapat membantu anda untuk mengatasi masalah yang anda alami. Petuanya adalah seperti berikut.
 
Ambil satu atau dua keping asam keping dan rendam dalam secawan air panas. Biarkan beberapa jam sehingga asam keping ini kembang dan air bertukar menjadi suam. Minumlah setiap pagi dan malam. Kesannya perut anda akan mulai kempis. Namun, perkara ini harus juga disertai oleh amalan pemakanan yang sihat, ya?"
 
Hah camana, nak cuba tak? Jom rendammmmm.... Bye.

6 comments:

HijrahKuKeranaMu said...

uih senang sekali petua nih... tinggal lagi malas or rajin jer kan cik melor

Kuazue Mohd said...

sila2 cuba, ni memang petua yg kami org kampung pakai untuk turunkan tekanan darah tinggi.. kalau ada darah tinggi dan darah rendah.. anda akan alami sedikit rasa penin.. so jgn rendam byk keping. cukup sekeping shj dan ambil waktu mlm sahaja...
bila korang dah amal lama, korang dgn sendirinya akan rasa tak lalu nak makan.. kenyang sokmo... tapi ambil masa la selain membantu pelawasan... berhati2 yg ada darah tinggi dan darah rendah ya.. lain.. OK..

Cik Melor said...

hijrah
ya tinggal rajin dng tak je kan

Cik Melor said...

kuazue
ye lah janji usaha kan.kite dah ternampak2 biola di dpn mata hahhaha

lovely said...

wah.. bagus sangat petua ni.
tq..

Cik Melor said...

lovely
kite dah mula merendam hihihihi