Saturday, May 17, 2014

Karipap Panas Pasar Tani

potret kasih

Hai senahhhh.....buat apa pagi sabtu nih. Cik melor macam biasa la buat kerja surirumah sesambil merempit sikit-sikit. Senah perasan tak, dah lama kite tak menayang. Laaaa..... tak tahu ke yang kite nih ada hobi suka menayang. See my profile U kan no what ai min hiihihihihi..... cik melor spiking lundon laaaaa.....

By the way hari nih kite nak menayang tau. Menayang my anak-anak yang comel. Walaupun di mata orang-orang mereka tidak comel tapi dimata kite mereka tetap comel kan senaaaahhhhhh....... 

Tadi pagi kite gi pasar tani tau senah. Pergi cari karipap panasssss..... Kite suka makan karipap tapi tak pernah buat karipap. Entahlah nak kata tak pandai buat  tak mungkin, malas kot hahhaha.....

Karipap panas di pasar tani ni memang sedap. sedap la bagi kite yang pemalas nih. kite selalu beli 4 ringgit dapat la 10 biji. Lepas tu berebut makan dengan si dara. Kekadang tuh 10 biji tu, 8 mesti kite yang telan habis si dara cuma dapat dua aje kih...kih...kih.... pelahap punya mak kan. Cuma satu je yang mengherankan kite, lepas makan karipap tu kite mesti lending baik punya  tidur la tuu. Mengantuk gilos kata orang mudeeeee.

Apa pula kaitan muka budak berdua tuh. Sebenarnya masa kat pasar tani tuh, hujan tetiba je turun semo orang lari berteduh dalam gerai. Kami pun sama. Di sebabkan nak juga balik, kite mintak 2 pelastik rokgat dengan penjual lepas tu serkupkan kepala budak berdua tuh dan snap sekeping dan terus meredah hujan balik rumah.

Memang niat snap tu nak buat kenangan. Bak kata cik melor selama ini la ' takkan ku biarkan momen-momen indah dalam hidup berlalu tanpa di abadikan'. Pastu kite taip la n3 'Karipap Panas Pasar Tani' dan kongsi dengan senah haha. Bye.


No comments: