Saturday, November 16, 2013

Ujian Pra Diagnostik

Hai senahhhhh.... soriiiiimoriiiiiiiii, nanti denda naikkkkk loriiiii ahaksss......... senah nak tahu tuday ai go to sekul hihiihihihi.....bring my hero coz tuday ade xzem untuk tetapkan kelas1 untuk tahun depan. Dari 7.30 hingga 12.30 akak duk melangguk kat sekolah. Letih la senah weyyyyy.......

Pepagi kite bangun redi ape yang patut, tapi heran bin ajaib tetap tak sempat bersiap gak nih. Kelam kelibut kite, sampai mak nyer tak sempat bekfas. Sesampai je terus gi daftar, gi hantar anak tempat berkumpul, lepas tu terus gi dewan. Ingat nak la bekfes kat kantin sekolah hemmm..... hampeh tak sempat gokkkkk.

Bila bebudak dah di bawak dek cikgu memasing gi buat ujian. Kami kaum makbapak lak di paksa mendengar leteran 'demo-demo' yang berkenaan. Kena yang jenis cakap tu menarik, segar mata kite tau senah. Kena yang cakap ala-ala berbisik dalam kelambu, haiiiii dan dan tu gak la mata kite layuuuuu.... tersengguk-sengguk di buatnyer. Tapi ade gak untungnyer tadah telinge hari nih. Dapat la sikit ilmu keibupabaan free. Bukan senang nak dapat benda free jaman sekarang nih senah ooiiiii.....

Seronok lawan dia tak seronok. Yang buat akak tak seronok sebab poket kite rebeh di sebabkan tergoda dek cakap-cakap 'demo' tuh. Kite rebeh poket sebab beli benda nih.


biasa kite tak beli buku, klu nak baca satu-satu buku akak gi pinjam kat libary atau kite baca online je. huhuhuhhu kedekut kan akak nih. Bukan kedekut senah berjimatttttt.....ahaksss.
Dalam duk tadah telinga tuh, hati tak berhenti doa cepat le masa berlalu. Perut duk berdongdang sayang dah nih. Pekena air ke kuih ke sedap nih. Boleh ilangkan gantuk. Eemmmm....Pukul 10.30am kami di beri rehat sekejap pas tu duduk balik tadah telinga. Bila 'demo-demo' tuh kata brekkkk je terus memasing pecut gi kantin. Ingatkan kite je rupanye mak bapak lain pun sama macam kite kebulurrrr......hahahhaha....

Masa makan kat kantin tuh akak berkenalan dengan sorang mak. Rupanyer tokeh baju kurung vietnam. Lepas brek tu akak tak gantuk lagi sebab dah ade kawan nak meyembang la senahhhhh..... Sampai la tamat kami berkepit.

Keciwa betul di hati ini sebab tak boleh rakam saat-saat indah hero kite buat ujian coz kamera cap ayam kite tertinggal kek rumah eeeeee......lantaran kelam kelibut di pagi hari hahhahahaha..... Nak guna kamera tpon lagi tak guna senah. Maklumla tpon kite tuh dah tua gambar pun 'kelabu kelalo tok napok nok kelih' hahahahah. Bye

No comments: