Monday, September 2, 2013

Alteration - Raya 2013

Hai senaaahhhhhh..... lama kan akak melor tak update. Rindu kah di kauuuuu???? Sian gan senah, pasti tertunggu-tunggu n3 baru dari akak kannnnn...... Ade ke yang merindu serta menungggu ituuuuu...... ahaks.

Perasan betul akak nih kan. Perasan toyang-toyang takpe kan senah. Bukannyer kena bayar. Lagi pun kite tak sakitkan hati orang kan.... kan.... kaaannnnn...... senahhhhh...... So marilah senah bersama-sama dengan akak nih memerasankan diri hahhahahahah.....

Senah nampak tajuk kat atas tu. Haaaa.... itu le benda yang akak nak citeee, kongsiiiii dan tayangggggg ngan senah semua. Almaklum laaaa akak ni kan suka memerasankan diri kih....kih.....kih........

Seterik tu de poin, akak cite gambar bai gambar la senah ya. Kalau nak cite 1 persatu, nanti akak melor kena buat part bai part pulak. Uiiiii..... baaanyakkkk tu.... ayat nak kena reka, nak kena pikir. Supaya senah seronok dan hepi tika membaca tak gitu senah. So kire sekali harung dalam 1 n3 ya senah hihiihihihhi........luv u la senah
 

ini jubah dan maxi yang akak buat alteration. Beli baju siap biasa lah senah. Macam-macam ade yang tak puas hati. Dari panjang nak di pendekkan, besar di kecikkan, bila kecik eeee...eh....eeeehhh besarkan pulakkkkk.....tangan berkedut kasi luruskan yang lurus mau di kedutkan. Habis tu camana?. kite buatkan aje lah,. Dah nak jadi rezeki akak terima aje la yaaaa.... Akak tak kisah senah ooiiii.....  Akak sukooooo hihihihihiihi.......


yang ni, bahagian atas tu. jubah lelaki punya la susah nak buat, rasa macam nak menangis akak nak selesaikan ubah baju tuh. Dalam hati "tobat dah aku nak ambik buat alter jubah macam ni lagi" huhuuhuh..... Tapi kan senah tobat akak ni, tobat sambal belacan. Nanti pasti terima lagi kih...kih...kih....

Bawah dia tu pulak, Jubah dan kain la senah weh. Ade nak di kasi pendek, tukar zip, pasang lace, besar sana kecik sini. Emmmm....... pendek kata macam-macam diaorang ni minta akak buat. Akak tak kesah senah, selagi boleh buat akak buatkan. Habis -habis akak kesat air mata toyang-toyang  kalau akak tak boleh buat  sebab susah hihiihihihih.........


yang ni pun sama senah. Tapi kan senah akak cukup berkenan dengan baju kaler biru tu cantiiiikkkkkk. Rasa macam nak cari satu kain kaler gitu. Pandai tuan dia pilih kain, secantik tuan dia. Betul akak tak bohongggg, tuan dia memang cantikkkkk... Dedulu, masa muda tuan dia nih kerja modelling. Body  macam anak daraaaaaaa.... Kagum akak senah wehhhh...... 


yang ni pulak di gulung dan di lipat aje kain baju yang di alter tu. Tak cantik kan senah. Tah kenapa akak lipat je kain tu semua. Kalau letak kat patung ke, gantung ke, rasanye lagi cantik kan senah. Takpe lah, lepas nih akak ambik gambar semuanyer kasi patung pakai. Biar senah puas hati tengok, senah yaaaaa........

Tu je lah gambar yang akak sempat ambik. Ade lagi alteration yang akak buat tapi tak de gambar. Lupa nak snap dan tak sempat nak snap. Maklum la akak ni kan bizi wumen kih...kih....kih.....  Takpe kan senahhhh. Ok senah, nanti akak cite lagi. Senah tunggu tau. Bye

3 comments:

mala said...

mana baju aku?

Melor said...

mala
ikut turn wahai cik mala.....

mala said...

hang buat baju aku thn depan ok?