Wednesday, May 9, 2012

Emosi




Tak tahu nak tulis apa senah, yang pasti nye akak melor tengah beremosi. Bukan sikit tau ,tapi banyak emosi nye macam beribu-ribu lemon banyak gitu. Balik dari ambik hero di sekolah akak melor duduk depan pc. Dah memang kebiasaan tengok tenet sambil layan anak-anak. On kan fb nak le tengok apa yang patut. Sekali jumpa 1 video yang di share. Klik dan ya rabbi zalim betul kelakuan manusia itu. Akak menangis tak sanggup nak tengok. Terus akak stop video tu.
 
Akak memang dah janji tak mau tengok benda-benda yang boleh buat akak beremosi. Tapi tengok juga. Janji sambal belacan la akak ni senah. Pesan akak melor pada senah dan mereka yang guna khidmat maid atau pusat jagaan kanak-kanak. Berhati-hati dan buat la sesuatu untuk mengelak dari anak -anak anda menjadi mangsa penderaan. sob...sob... sob bunyi tangis akak tau.

Nak gi sambung jahit la harap-harap emosi akak tenang balik.

10 comments:

Nazayiena said...

Video yg dickpkan tu xleh buka plk kat opis nie,kejam sgt ke Melor?

Puteri Nurhayati said...

video tu youtube dah delete dah, sebab zalim sangat. Teruk betul dia orang ni. Baik kita jaga anak kita sendiri je, betul tak Melor? :)

Puteri Nurhayati said...

Ler, Melor. Budak yang dipukul tu anak dia sendiri ya. Pompuan tu sakit jiwa. Kita doakan je yang terbaik buat budak kecik tu. Jahat punya mak.

Suzie said...

tengok juga kat TV3 tadi tapi dia dah dalam penjara la Melor...kesian anak dia ..

Pn Kartini said...

memang kesian sgt2 kat bb kena dera:(:(
apalah salah dan dosa..hingga diperlakukan sebegitu..:(kejam!

Melor said...

nazayiena
melor x sangup tgk

Melor said...

yati
syukur melor jaga anak sendiri

Melor said...

yati
mak apa tuh

Melor said...

suzie
teruk betul mak tu. padan muka dia kena penjara. tapi ada 2 cite pasal budak kena dera. yg 1 lagi tu pun teruk juga terlantar kat hospital

Melor said...

pn kartini
memang kejam. mau nak di luku org yg but tu. gerammmmm melor