26 October 2011

A-Line Kids Dress

Salam semua...... cerita tentang hasil terbaru dari jari jemari ku. Saja la melor buatkan sebagai stok untuk CMelor's Shop. Dah namanya kedai kena la ada barang untuk di jualkan. Tak kan orang datang semata-mata nak tengok reka bentuk kedai tu. Tentunya mereka yang berkunjung nak melihat barang yang terdapat kat dalam kedai kita kan. Jadi melor perlu la adakan sesuatu untuk di lihat. Dengan gigihnya melor berusaha mereka dan mencipta sesuatu sebagai hasil dari jemari sendiri untuk di isi ke dalam kedai kecil ku itu.

Dah kata "everything is CMelor's handmade" jadi segalanya kena la buat sendiri. Tak boleh main tipu-tipu. Kena betul-betul buat sendiri. Boleh tahan la letih buat kerja gini tapi ada seronoknya juga. Selain siapkan tempahan pelanggan offline, melor buatkan stok untuk CMelor's Shop sekali. Melor suka buat klip rambut yang hiasannya dari kain cotton. Nanti lain n3 melor cerita pasal klip rambut tu.

Baju ni hasil paling terbaru dari ku. Ada 2 helai sahaja corak dan warna ni. Hajat hati tu satu untuk makcik google. Memandangkan baju tu besar dengan makcik google jadi melor letak la dulu kat kedai sebagai stok. Kalau ada yang berkenan boleh ambik dulu. Makcik google nanti buatkan yang lain.

Baju- baju ni juga dah masuk kedai blog dan juga kedai facebook. Kalau nak lebih info sila-sila la berkunjung ke sana (*v*)

5 comments:

Sweet And Simple said...

nampaknya makin maju kedai cmelur...alhamdulillah...sy pun tumpang seronok...:D

Sweet And Simple said...

cmelur, sy dah LIKE page awk.tu yg gmbr cupcake pink tu, sy la tu.

moga terus maju ye..

Nur said...

Comel baju Melor buat! :)
Sape tu makcik google?

Cik Melor said...

hema ,
tq bagi sokongan

Cik Melor said...

yati
makcik google tu baby melor la. nama manja dia makcik google