Wednesday, July 20, 2011

Today Is My Birthday


Salam semua.... tajuk aje orang putih tapi isi kat dalam mantain melayuuuuu.
ha...ha.. poyo cik melor ni ya.
Hari ini merupakan hari lahir makcik google yang pertama.
Dah setahun sejak kite lahirkan dia.
Cepat betul masa berlalu.
Pejam celik pejam celik makcik google dah setahun.

Masih lagi terbayang saat kelahiranya.
Seawal jam 8 pagi kite ditolak masuk ke labour room
dengan hanya berbekalkan sekeping roti dan secawan milo
sebagai pengalas perut.
hanya 2 orang aje yang ditakdirkan untuk bersalin pada hari tersebut.

Member sebelah sekejap aje sakit-sakit dah selamat bersalin.
Sedangkan kita yang tak da apa-apa masalah ni seharian menunggu tak juga bersalin. sehinggalah jarum jam menghampiri angka 6pm
barulah kesakitan yang betul-betul mula terasa.
Tepat jam 5. 51 pm
maka lahirlah seorang puteri yang di beri nama Nur Dahlia Ayuni
yang bermaksud Cahaya Bunga Dahlia
lahir kedunia.

sehari selepas kelahiran

setelah mengharungi pelbagai suka-duka membesarkannya,
kini makcik google berusia 1 tahun.
Macam-macam yang makcik google dah pandai
aktiviti turun naik tangga paling digemari

saya sudah 1 tahun maaaaa.....

12 comments:

mala said...

happy birthday to makcik google!! sethn dah makcik, cepat masa berlalu

SYANI said...

Hepi birthday makcik google... Stay cute ok..

zulkbo said...

salam..
comelnya..rasa nak cium
:)

Melor said...

mala
hahaha... hang x perasan ke mala oooiii

Melor said...

syani
terima kasih

Melor said...

zulkbo
terima kasih.

Manismadu84 said...

samalah kita...tapi makcik plus 26 lah...

Kunang-Kunang said...

Happy birthday Nur Dahlia Ayuni.

Besarnya bunga tu, senyum simpul, cutenya. Semoga sihat sokmor deh.

Elixindora said...

alolo,..chumel sgt nih,..hpy bday

Melor said...

kak rohani
terima kasih

Melor said...

elixindora
terima kasih. kerana singgah sini

Melor said...

manismadu84
terima kasih sudi dan singgah