Saturday, July 9, 2011

Tetamu Blogger

Salam semua.... nak kata lama tak le lama tapi dah 4,5 hari juga laaaa. Maiyah si blogger yang peramah datang bertandang ke rumah melor. Besar hati dan gembira bila dia sudi mencemar duli singgah di teratak melor. Kagum la melor tengok ketabahan dirinya

Maiyah ni sebenarnya seorang oku yang mengunakan kerusi roda untuk bererak. Walaupun begitu keadaannya dia boleh bawak kereta ke sana-sini dan bergerak tanpa bantuan orang lain sungguh tabah dia. Kuat semangatnya tak mahu bergantung pada orang lain (itu pandangan ku la). Melor lak boleh la memandu tapi buta peta dan penakut akibatnya kereta ku hanya bergerak sejengkal aje dari rumah hahaha...... Mungkin kerana terlebih manja kut. Kena ubah ni.

Ada lagi satu hajat melor kalau boleh nak jumpa blogger Yati's Blog.

9 comments:

IMANSHAH said...

ada kak maiyah tulis dalam blog dier

luahfikiran said...

SALAM,
LF NAK DATANG !

Melor said...

imanshah
bila terdtg kl boleh la singgah sini.

Melor said...

lf
sila-sila

zulkbo said...

salam..
ukhwah sesama blogger
gembira saya melihatnya
:)

Manismadu84 said...

salam kenalan kak...jom join contest http://manismadu84.blogspot.com/2011/07/sempena-bulan-kelahiranku.html

mala said...

aku rasa ada ternampak dia masuk sampai ke lorong rmh aku.

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Melur,

Seronok yer dapat jumpa sahabat maya di alam nyata.

Dari N3 di blog beliau, akak dah boleh agak dia seorang yang tabah.

Yati said...

Bestnya, Melor, dapat jumpa kawan blogger. Datang ke rumah lagi.
Yati pun nak juga jumpa Melor. Doakan suami Yati apply pindah ke KL diluluskan ya. Bukan tak nak ke Kedah, tapi kat KL, dah ada rumah. Tapi kalau kena juga ke Kedah, terima je. :)