Friday, July 8, 2011

Baju Kurung Pesak - Mala & Ina Punye Daaaa....

baju kurung pesak
Haiiiii senah..... Kadang-kadang rasa penat, rasa malas nak ambik tempahan tapi minat mengatasi segalanya. Kalah pada minat akak melor terpaksa laaaaa buat walaupun badan tak larat. Bila ada baby ni kerja-kerja kita terbatas sikit. Ya la ragam mereka ni tak menentu. Dibuatnya meragam berpanjangan alamat tak bersentuh la kain-kain tu semua mau pelanggan marah dan lari.

Ini baju jiran merangkap kawan merupakan pelanggan setia akak melor. Pssssssttttttttt.... mala simplicity ni pandai masak tau. Sedappppp masak diaaaaa..... tak caya tengok la sendiri sini

baju kurung pesakIni pun pelanggan setia akak melor yang punya. Disebabkan baju-baju ni dah di ambil oleh yang empunya diri maka tak dapat la buat sesi menayang. Akak melor banyak dapat tempahan baju kurung dan suka jahit baju kurung sebab senang dan cepat nak disiapkan.

Sebelum terlupa pada mereka yang gambar baju tak ditayang, banyak sori aaaaa....gambar tak cantik dan lupa ambil gambar. Tukang ambik gambar tak professional laaaaa. Nanti kite gi belajar cara ambil gambar kasi cantik ya senah. Bye

7 comments:

mala said...

telah dirasmikan baju tu dgn jayanya hahaha

Manismadu84 said...

http://manismadu84.blogspot.com/2011/07/sempena-bulan-kelahiranku.html

Melor said...

mala
terima kasih. nanti hang suruh la aku jahit lagi. boleh le ku joli katak bila dpt upahnya.

Melor said...

manismadu84
terima kasih sudi singgah. jgn malu2 singgah la lagi ya.

Kunang-Kunang said...

Assalamualaikum Melur,

Di mana kedai Melur tu.

Yati said...

Tahniah, tahniah! Cun la Melor jahit baju kurung!
bestnya Melor ada patung mannequin tu, boleh display baju. Yati nak beli yang kepala je, sebab boleh display headband. Tapi tak tau nak beli mana. Kat eBAy macam mahal. :)

azlina said...

cantiknya melor hasil tgn mu...suka tengok...