Monday, July 4, 2011

Kemboja Berbunga Sulong

Hai senahhhh..... hari ni, kite rasa saaaangat suka tau. Iya kite sukaaaaa hihihiihii...... Macam orang baru dapat baby baru lak rasa dia. Dah lama kite duk tunggu, akhirnyer dia berbunga juga. Putih kuning idaman hati berbau wangi pulak tu. Rasa macam nak lompat-lompat bila putik dan kudup bunganya mula kelihatan. Lama betul masa yang di ambil untuk mempamirkan keindahannya.


Puan mala simplicity awak jangan jealous tau kemboja kita dah berbunga.

6 comments:

mala said...

cis! aku punya jugak yang belum berbunga!

Melor said...

mala
tu la hang tak pandai pilih mesti kena yang jenis mandul

Yati said...

Cantik, bunga. Patut Melor suka. Pokoknya besor ke kecik, Melor? Dulu masa kecik, Yati ada buaian, pasang kat pokok kemboja besor. Pastu bila petang, arwah opah tak bagi main, takut hantu katanya.

mala said...

pokok mandul tak pa, jgn org yg mandul!

Melor said...

yati
tanam dalam pasu je. tinggi pokok lebih tinggi dari melor. 5 kaki lebih tu

Melor said...

mala
hahahahahhahahha