Tuesday, May 10, 2011

Untuk Ibu

Salam ..... Apa pandangan anda tentang hari ibu. Ada yang sambut dan ada juga yang tak sambut. Melor pula biasa-biasa saje. Pada melor la selagi hayat di kandung badan, kasih sayang mereka berdua tetap perlu dihargai dan diingati. Setiap hari adalah hari ibu dan hari bapa.

Sejak anak-anak ku dah pandai berhari-hari ni maka melor pun dapat la juga sesuatu dari mereka. Walaupun tak semahal mana. Tapi dah cukup mengembira hati kerana itu tanda ingatan mereka tetap ada buat diri ku yang selalu marah-marah kat dia orang tu hehehe...

2 kuntum bunga hasil tangan si bujang untuk ibu

kad dari si dara.

dan seutas rantai dari bunga-bungaan untuk ku. Terharu.....

5 comments:

Mila@Rimbun said...

tak sambut sgt.. so so jerr

Yati said...

Pandai anak-anak Melor. Hadiah tak penting, kan. Ingatan tu yang buat kita terharu. :)

Melor said...

mila
melor pun biasa aje.

Melor said...

yati
ya ingatan tu penting.

Ayl Aziz said...

selamat hari ibu, Melor... skrg dah tau muka Melor macam mana. :)