Sunday, December 26, 2010

Mencari Jiiraff

gelagat baby dahlia mencari dan memujuk jiiraffnya. Tempat yang selalu dikunjungi dan paling dia suka untuk meneroka dan landing.
.
.
.
.

dahlia sayang jiiraff, jangan la merajuk mari la kita pujuk ya.

apa tengok2. Dahlia tengah pujuk jiiraff yang merajuk ni.

ibu, jiiraff ni tak mau ikut dahlia keluar.

ibu tolong keluarkan dahlia dari bawah niiiii.....

12 comments:

mamawana said...

Nak nyorot bawah katil gakkkk cam baby...

Melor said...

mamawana
terhibur nengok gelagat anak2 terutama baby dahlia.

IMANSHAH said...

mak ai..mana ibu ni..haish terlelap ka

zulkbo said...

salam..
alahai..comelnya..
baby mama main bawah katil
he he..

tomei said...

arhh sudah... benjol plak dahlia..dah tak kiut...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

adui mcm2 gelagat
comelllll geram tgk

tak ade abuk ke bawah katil tu cayang???

Yati said...

La, sampai ke bawah katil dia. Comel la dia!
Takut ibu nak bawak Dahlia kuor, ibu pula yang tersangkut kang. ^_^

Melor said...

imanshah
bukan terlelap memang situ tempat dia suka teroka. halang camana pun kesitu juga yang dia pergi.

Melor said...

mr zulkbo
a.a.a. baby main bawah katil

Melor said...

tomei
stakat hari ni belum da benjol gi.

Melor said...

rose
tang habuk tu tak brapa ada sbb melor entiasa pastikan rumah bebas dr habuk.hihihi...

Melor said...

yati
bab ibu tersangkut tu mungkin terjadi hihihi....