Wednesday, November 10, 2010

Taman Yuri

cantikkan taman yuri ni

cop mohor yuri.

Salam semua...... koleksi barangan free lagi. Jangan marah dan boring untuk membaca ya. Melor sekarang ni tengah mood benda free layan ajelah. Ala suka-suka ringankan kepala dan cuci mata tak salahkan. Ok mari Melor cerita sikit pasal benda kat dalam gambar atas tu. Melor namakannya piring kuih la ya. Piring ni lebih kurang besarnya dalam 51/2" persegi. Dibuat dari plastik @ melamine yang kualitinya kurang sikit la. Dah nama barang free mana ada guna bahan mahalkan. Melor sukakan gambar yang dicetak kat situ cantik. Dapat masa Melor beli produk untuk cuci lantai jenama yuri. Anak-anak Melor selalu berebut nak gunakan piring ni. Cantik kata diaorang. Bebudak gitu la kan. Melor pun suka tengok bila diaorang gunakan piring ni menarik aje. Ada banyak lagi koleksi barangan free yang Melor kumpul nanti akan melor tunjukan satu persatu k.

8 comments:

mala said...

ingatkan mamat Yuri mana... ;-)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

cantik..
tula dia nye..ingatkan yuri jepun mana dtg bagi piring kat melor..uhuhu

Melor said...

mala
tajuk mau gempak klu tak wak pun x sudi jelingkan.hehehe

Melor said...

rose
yuri tu jepun gak tapi kacuk gan malaysia.hahaha

MATAHARI said...

mmg menarik piring kuih ni

Melor said...

matahari
slow2 melor tunjuk kaci matahari tgk ya. slalu2 la bertandangnya

Yati said...

Apsal Yati beli barang tak pernah dapat barang free... haiya....
:D

Melor said...

yati
mesti masa nak kluar pergi kedai, langkah kaki kiri lu sbb tu beli x dpt hadiah