Tuesday, September 14, 2010

My Little Princess

Hai senaaaahhhh......kenal kan my little princess Nur Dahlia Ayuni. Sahabat handai, pakcik & makcik, sepupu sepapat & mereka yang berkenaan yang tak dapat datang menziarahi semasa kelahiran dan sehingga kini, inilah wajah puteri ke 2 ku. Kelahiran ini juga telah menghidupkan kembali hobi lama yang hampir mati. kalau nak tahu apa hobi tu kena la tunggu.

7 comments:

Yati said...

Awat tak pakai baju tu... alala, geram tengok dia..!
Ha, Yati tahu, hobi tanam pokok bunga kan... ^_^

Melor said...

yati
salah tu, hobi kita suka cantikkan anak dara kita. sbenarnya melor suka menjahit. dulu masa anak sulung, melor tak payah beli baju semuanya jahit made by melor la. comel aje bila baby pakai baju kita jahit. geram rasa macam nak gigit2 aje.

Yati said...

Lagi-lagi kali ni pompuan pulak. Boleh la buat hairband ke, dress ke.. wah... :D

Melor said...

yati
melor dah siapkan 2, 3 helai baju belum lagi boleh pakai besar sikit la.

nurazimah / Imah said...

wah...comel puteri melor...baru sempat imah nak jenguk..ada baby pun sempat lagi melor berblog ye..

Melor said...

imah
melor ni xde buat kerja pa.nak kluar pun xboleh. abg syg sentiasa cbok.jadi tenet ni la hiburan melor. bila dpt berinteraksi gan kwn2 maya ni hilang ckit la sunyi di hati

Rosh said...

comelnye... mmg best ada anak perempuan...