13 August 2010

Sekuntum Bunga Dahlia Itu





11 comments:

mala said...

melor, mu tengok aku punya entry ni. Dahlia sapa lagi cantik? ;-)

http://alamroon.blogspot.com/2010/07/cmelor-labor-room.html

maiyah said...

lorrr.. cumelll nyer dia.. nak geget pipi tuh.. cumel mcm mak dia tak?

zahira said...

congrats! dapat baby & selamat berpantang. pantang betol2.

Pn Kartini said...

comel baby...:):)

Melor said...

mala
ku tak faham dan tak jumpa cari

Melor said...

maiyah
mak dia tak comel cuma cun aje he..he... jgn gigit ye nanti abis comel dia

Melor said...

zahira
tq. cuba pantang sebaik mungkin ni

Melor said...

puan kartini
tq. tak la comel gat cuma cun je lebih he...he...

piewahid said...

:):)...
geram rasa nak peluk2 baby melor tu.

kat pahang kalau baby pakai kain cenggitu org panggil 'bedung'

Melor said...

mrpiewahid
kalau nak peluk, peluk la skrg bila dah besar dah tak boleh peluk lagi . harammmmm. he..he..he.. Ini la bunga paling mahal melor ada.

Ayl Aziz said...

comel mcm bunga.