Tuesday, August 10, 2010

Buah Paling Glamour Di Bulan Ramadhan

google image,

Haiiii..... senah kite nak berteka-teki nih. Senah tahu dok buah apaaaaaa.....yang paling glamour time bulan posa??? Hahhhh jawab, jawab if u hebat hihiihhihihi....... Apa tak tahu????/. Takpa lah kalau tahu, mari sini kite kasi tau jawapan dia ya. Buah kurma la senah ehhhh..... hahahhahh

Kata sorang ustad tu, kat negara kita ni pokok kurma tumbuh bila bulan posa je. Tapikan dalam rumah kite, buht kurma senantiasa ada. Macam ada kebun kurma la pula. Nak buat camana tuan pengarah tu suka makan kurma.

Malam ni org da mula solat terawih. Seronok klu dpt ikut serta. Selamat berterawih pada kekawan semua.. Bye.

2 comments:

DDrfauziah said...

Salam ukhwah dari Kak G & famili bersempena bulan Ramadhan Al Mubarak yang mulia ini.
Semoga ibadah kita semua diterima sepenuhnya.
Insya Allah silaturrahim sesama ummah juga akan ikut terus bersemarak.
Terima kasih kerana sudi menjengah ke laman Kak G ya.
Selamat Beribadah.

Melor said...

kak G
tq kembali