Friday, April 16, 2010

Sabun Mandi Vs Baju Sekolah

VS




Salam utk semua
Kali ni melor nak bagi petua pula . Petua ye ialah bagaimana nak mengatasi kekotoran yg melekat kat baju sekolah anak2. (utk yg dah tahu buat2 ajelah tak tahu kasi can sama melor ok). Maklumlah anak melor baru darjah satu bukan ye tahu nak jaga baju . Ibu2 yg da anak mcm melor tak perlu risau sental aje gan sabun mandi. Pasti semua kekotoran tu akan hilang. Di sbbkan itu melor memang beli khas sabun mandi hanya utk menyental baju sekolah. Baju lain yg berbagai warna pun boleh juga tak perlu pakai peluntur. Pakaian kita lebih selamat. Terutama pakaian yg terkena darah amatlah berkesan. Tak percaya? cubalah sendiri dan lihatlah hasil ye.


10 comments:

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Kak G bg petua tambahan: guna syampoo rambut supaya warna tidak luntur. :) Betul!

maiyah said...

betuii3..

piewahid said...

macih...:)

Melor said...

wsalam kak G
elok juga tu blh tambah2 pa yg kurang

Melor said...

maiyah
tq setuju gan melor.

Melor said...

mr piewahid
sama2.

mala said...

wah! aku tak tau pun... la ni tau dah tq!!

Melor said...

mala
sama-sama

annie said...

salam ziarah, memang betul, itu juga cara saya gunakan selama ni..berkesan.

Melor said...

annie
tq setuju gan saya n tq juga sbb ikut saya