28 April 2010

Macam-Macam Gila Duk Ada

Tu dia senah eh, macam-macam gila duk ada. Cik Melor ni tak boleh masuk kedai kain, mula la gilanya datang. Kalau boleh dengan tokey, dengan pekerja kedai kain tu dia nak beli huhuhuhu

Melampau betulkan. Nampak je 'sale' tergantung depan ke, tengah ke, tepi ke di kedai kain tu, kita mesti jadi gila, gila tahap gaban hahahha. Pandai beli tapi tak potong buat baju pun kain tu. Tersimpan cantik je dalam tong toyogo bawah meja huhuhu

Tak caya ya. Nak Senah tengok la sendiri. Ini baru koleksi kain cotton. Kalau tengok semua mesti Senah geleng kepala hahahah..

kain cotton
Ada yang boleh tolong ubat tak penyakit macam-macam gila duk ada kita nih hahaha. Bye.


10 comments:

mala said...

memang gila... kain tu baik buat blouse utk aku, boleh?

Melor said...

mala
blh pa salah ye tunggu gi 2 thn baru siap.

Yati said...

Melor,
sweet je corak kain semua. Jual la, mesti laku. :)

Melor said...

yati
nanti lps bersalin melor mungkin start balik pa yg tergendala disbbkan termengandung.tunggu masa nak dikerjakan je kain2 tu smua.

nurazimah / Imah said...

cantik kain2 tu...saya pon geram...imah follow ok...

Melor said...

imah
tq ikut melor.

Lynn Nasir said...

lynn ada 3 kain melor tu ^^ blum b'jahit gak :p

Melor said...

lynn
mari kita pakat2 jahit

Rosh said...

sama le kita...

Siti Asiah said...

Salam kenal,
Asiah pun giler kain cotton, tp skg tukang jahit yg Asiah slalu jahit baju tu operate, kn ct panjang dr menjahit...tak jumpe lg tukang jahit yg menjahi baju sebest dia...huhu