Wednesday, April 28, 2010

Macam-Macam Gila

Salam utk semua

Pernah kah anda dilanda kegilaan. Tak kiralah gila sdikit @ kegilaan tahap gaban (melampau la tu). Melor da byk kegilaan cth ye bunga, perhiasan rumah dan diri, jahitan, makan, jalan, berborak, kumpul brg2 dll. Mcm2 gila la kata org. Melor selalu dilanda gila tahap gaban le klu tengok kain cantik2 palagi klu harga ye runtuh pula. Disbbkan itu lah maka terbentuklah timbunan koleksi kain cotton yg blm disentuh2 oleh tangan tak berapa ajaib melor ni hi..hi..hi... . Tu baru kain cotton lum lagi kain pasang yg entah bla nak jadi baju. Aku pun tak tahu.


Sebahagian dari koleksi cotton ku

10 comments:

mala said...

memang gila... kain tu baik buat blouse utk aku, boleh?

Melor said...

mala
blh pa salah ye tunggu gi 2 thn baru siap.

Yati said...

Melor,
sweet je corak kain semua. Jual la, mesti laku. :)

Melor said...

yati
nanti lps bersalin melor mungkin start balik pa yg tergendala disbbkan termengandung.tunggu masa nak dikerjakan je kain2 tu smua.

nurazimah / Imah said...

cantik kain2 tu...saya pon geram...imah follow ok...

Melor said...

imah
tq ikut melor.

Lynn Nasir said...

lynn ada 3 kain melor tu ^^ blum b'jahit gak :p

Melor said...

lynn
mari kita pakat2 jahit

Rosh said...

sama le kita...

Siti Asiah said...

Salam kenal,
Asiah pun giler kain cotton, tp skg tukang jahit yg Asiah slalu jahit baju tu operate, kn ct panjang dr menjahit...tak jumpe lg tukang jahit yg menjahi baju sebest dia...huhu