Friday, March 19, 2010

Aksesori Dilarang

Salam tuk semua,
Melor pernah terbaca dlm 1 blog tentang isu "aksesori terlarang" dijual secara terbuka. Nak tulis pjg lebar melor tak pandai la. Maklum la sekolah cuma cukup2 buat cari mkn tuk idup je. Kalau nak tahu cerita lebih lanjut disini. Mcm2 cerita la skrg ni agak ye dunia dah nak kiamat. Di area perumahan melor da juga aksesori dilarang keras tuk di gunakan. Baca betul2 TER gan DI tu tau. Aksesori ni memang menjadi kegilaan melor, wanita seangkatan dan juga perompak2 yang memang xde hatiperut. Kerana aksesori ini jugalah ramai yg menjadi korban tanpa rela. Kerana aksesori ini juga lah area rumah melor dah tak selamat lagi. Dan kerana aksesori ini lah juga melor dah tak dpt nak menayang (perasan je lebih). Ya inilah aksesori dilarang keras bagi kaum wanita mengunakan ye termasuk la melor sendiri.

Maaf ni je gambar yg da. ( kegilaan ku ni)

4 comments:

piewahid said...

tumpang gelak, hehehehe..:D

Melor said...

salam ck piewahid, tq sbb rajin tinggal komen walaupun n3 melor merapu n kosong je

Lynn Nasir said...

salam,

sejak dah ada anak2 kecik ni, lynn dah tak pakai apa2 pun. jam tangan pun dah lupa ntah letak mana. payah la..anak2 suka membelek, tak pun tercalar kulit diorg masa didukung..cian..

amik le award kat blog lynn ye? :)

Melor said...

salam utk wak juga

skrg ni badan ah kosong takut punya pasal n susah la da anak kecil.

tq bagi award nanti melor ambil