Monday, August 18, 2014

Setem Antik Burung Malaysia Tahun 1965

koleksi setem

Hai senahhhh..... tetiba je rasa nak tayang koleksi setem motif burung milik kite. Senah nak tahu koleksi setem nih di keluarkan pada tahun 1965. Hummmmm..... gila lama tuh. Masa tu kite pun belum lahir lagi. Tapi sayang la senah setem yang kite ada nih tak cukup gengnya. Kite masih kurang yang rege 5 dan 10 ringgit.
 
Agaknya la kan senah eh. Masa tahun 1965 nilai 5 dan 10 ringgit tu sangat besar sebab tu la setem yang rege 5 dan 10 ringgit tu susah sikit nak dapat hihhiihih.......  

Sebenarnya setem-setem nih cantik tau, sebab kite tak pandai snap gambar tu jadi kurang menarik. Takpakan senahhhhh..... Janji cik melor tayang koleksi setem dia kan senahhhh.....

Ada sesapa yang rasa nak tukar setem ngan kite. Kite ada semua salinan setem di atas tu. Kite nak tukar dengan yang rege 5 dan 10 ringgit. Kalau nak beli setem ngan kite pun bolehhhhh...... Email la kite ok. Bye


5 comments:

me.ronazil.ab said...

salam...amboooiiiio...mana dpt setem tu

Cik Melor said...

me.ronazil
entah kite sendiri dah lupa macamana kite boleh dapat setem2 tersebut. yang pasti kite suka sbb ada setem cantik

anajingga said...

salam ukhwah melor..ana juga pernah mempunyai hobi mengumpul setem ni sewaktu zaman sekolah dulu2, memang cantik dan menarik kan.. :)

Cik Melor said...

anajingga
hobi klasik nih. memang cantik rege kat pasaran pun mahal gak nih

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.