Sunday, December 16, 2012

Yo-Yo Keychains


Senah ooooo senah, tengah buat apa tuuuuu.....mari laaaaa... tengok ni, akak melor ada buat keychain dari kain tau. Yo-yo keychain nama dia, versi polkadot lagi. Versi lain pun ada, tapi belum boleh di pertontonkan lagi la senahhhh.... Kena ikut turn la senah. Keychain ni akak buat sendiri tau, lepas tu akak ambik gambar sendiri guna kamera cap ayam akak. Takde laaa main guna gambar orang untuk promosi kerja-kerja sendiri ya senahhhhh..... Kirenyer originality hak milik akak.

Sebelum nih, akak ada la baca, pasal curi gambar la, curi artikel la, macam-mcam lah sampai ada yang bergaduh-gaduh sesama sendiri. Alih-alih kite sendiri yang kena, baru la terasa apa yang orang rasa. Emmmm....  terkilan la juga hati tu. Silap nyer akak tak tempek gambar tu dengan trademark sendiri. Penat la senah wehhhhh...... nak buat di setiap keping gambar.

Walaupun tak ngaku tu gambar dia, tapi entah la tak tahu nak kata, sendiri faham-faham la. Camana rasa klu orang buat kat kite. Huh ... penat tau nak fikir-fikirrrrrr. Tapi akak takde la nak meroyan marah-marah. Moga dia sendiri sedar akan perbuatan dia yang tak berapa nak beretika tuh yaaa senaaaaahhhh........

Mana akak tau????? Akak ni senah, selalu je masuk 1 blog tuh. Akak memang kagum dengan gambar hasil kerja dia. Uuuiiiii.... cantik-cantik akak cite awak senah. Selalu la berangan eeee..... "kalaulah hasil kerja aku pun secantik hasil kerja dia ahhhhh...... alangkah bahagia nyer hati di dalam" akak scroll, scroll lagi dan lagi sekali nampak gambar hasil tangan sendiri. Terkejut senah wehhhh...Lepas tu akak pun jadi "inspector gadjet" menyiasat leeee..... Chaitttttt....... rupanyer semua gambar yang di tempek dalam blog dia tuh orang lain yang empunya.

Adussss... penat la membebel nih. Takpa kan senaahhhhh.... sesekali melepas rasa hihihihihi..... nanti senak klik sini ya kalau rasa berkenan dan nak usha-usha  tentang yo-yo keychain hasil tangan akak ni yaaaa.

2 comments:

Yati said...

Comel ler Melor buat keychain. :D

Melor said...

yati
tq ya. takde la comel sgt,mcm kerja tangan yati.suka tgk yati punya kait benang santiiikkkk