Monday, December 13, 2010

Mug Dari Kurnia

Salam semua.... tiap kali bayar insuran kereta mesti dapat barang 'free'. Macam2 yang dah terkumpul ada tuala, payung, mug dan lain-lain lagi. Paling melor suka mug dalam gambar kat atas sebab kelebihannya. Kepanasan air minuman yang dibancuh dalam mug ni dapat bertahan agak lama kerana mug ni bersifat ala-ala termos. Mug ini juga lah yang menjadi peneman setia melor dikala berblogwalking dimalam hari.

4 comments:

MATAHARI said...

menarik mug ni

gadisBunga said...

alaaaa...amik kat etiqa takde pon free gift. nak tukar lah! :D

Melor said...

matahari
melor post koleksi yg dirasakan cantik aje la ya

Melor said...

gadis bunga
kekadang ada gak tak dpt apa pun masa bayar tu