Thursday, November 25, 2010

Sabun Hotel











Salam semua..... kalau kita pergi bercuti tak kira la dimana-mana saja pun pasti kita akan bermalam di resort, hotel dan lain2. Kita juga akan dibekalkan dengan set mandian yang comel2 dalam bilik air tu. Melor suka kumpul benda2 comel ni buat kenangan. Bila pergi kenduri kita akan dapat uncang macam kat dalam gambar tu. N3 melor hari ini pula berkenaan kitar semula @ recycle. Jadi Melor nak kongsi cara yang boleh kita gunakan untuk mengitar semula sabun dan uncang tu. Caranya gini ambil uncang dan masukkan sabun pastikan pembalut sabun dibuang dahulu ya. Gantung uncang tu kat dalam almari baju anak2 @ letak aje dalam laci kabinet rumah anda sebagai ganti pewangi. Melor dah cuba cara ni memang berbaloi-baloi dapat berjimat lagi kerana tak payah keluarkan duit beli pewangi.

7 comments:

zulkbo said...

salam...
nice ideas..
bolehlah try
lepas nih..

Fieza79 said...

kite pon selalu jgk bt cm tu..hehe

rieyana ynn said...

memang comel brg2 hotel...mcm sabon..shampoo..lotion...;d gud idea sabun buat pewangi..selain wangi ea nampa comel...

Melor said...

mr zulkbo
try jgn x try ya.

Melor said...

fiza
skrg ni zaman kita perlu berjimat cermat

Melor said...

rieyana
drp tersimpan saja baik buat ganti pewangi

Melor said...

rieyana
sila bagi link blog supaya senang akak follow balik ya