Friday, November 26, 2010

Penipuan SMS











Salam semua...... sebagai peringatan pada kawan-kawan dan juga diri sendiri. Berhati-hati bila terima sms macam dalam gambar tu. Ni cara baru nak menipu. Nasib baik melor dah terbaca dalam satu blog pasal penipuan ni. Lagi pun dalam hidup melor x pernah ada pakcik yang sesopan itu. Ok itu sahaja yang nak melor kaci tau kawan-kawan ya.

6 comments:

Lynn Nasir said...

oh melampau sungguh!
report polis kang baru tau. betul2 dia ada 'kes' kat balai, padan muka :(

zulkbo said...

salam..
saya pun dapat semalam..
saya reply balik...
'nanti pak cik,wallet saya tertinggal di opis di Bukit Aman"
he he...mesti ketar sejejap penipu nih..

maiyah said...

haii.. songe nyer mintak topup, skrg mcm2 tul.. sy mmg x lyn sms ni

Ayl Aziz said...

tengok nombor yg dia guna... +62... itu nombor indon.

aduhaianak said...

hi melor,dtg jenguk awak....mcm2 org menipu sekarang ni kan....tima kaseh atas info awak tu.slm perkenalan

Melor said...

lynn, zulkbo,maiyah,lya,aduhaianak
berhati dan beringat2 la kita semua dunia sekarang makin teruk jenayah berleluasa