Wednesday, September 1, 2010

Bila ................

Bila makan nak macam ni....


bila minum nak macam ni....


besssssst oooooooooooooo


bila dah rasa - sehingga menjilat jari


aghh dahaga la pulak. sori saya minum dulu


bila dah makan, yea!yea!yea! boleh main lidi

Sekian la dulu ragam saya bila nak makan.

6 comments:

alehkayong said...

sepatutnya lepas berbuka baru ziarah blog ni..:=)

boyboy tu cute lah.. .
selamat berbuka.

Pn Kartini said...

Salam..:)

Tak pe....janji si cilik cute tu nak makan...:):)

Melor said...

alehkayong
mcm tu la ragam hero saya bila nak makan. selalu kena buat menu ikut permintaannya

Melor said...

puan katini
ya lah janji dia nak makan. ikut je la

Ayl Aziz said...

Hahahahaha
comel gila. Rajin pulak mak dia melayan.

Melor said...

aly aziz
tu sebab melor seronok ambik gambar diaorang tempek kat blog. rasa seronok tgk gelagat mereka.