Friday, June 11, 2010

Siapa Saya


Salam semua,

Dah lama tanam tapi melor tak tahu akan nama bunga ni. Cari dalam buku pun tak berjumpa info ttg bunga ni. Abg google pun tak boleh bagitahu gak. Da sapa2 yg tahu nama bunga ni boleh la bagitahu melor ye.


4 comments:

fzi said...

Salam melor...
Cantiknya bunga...tapi tak tau le pulak akak nama dia tu melor... google lagi melor, kot2 pasni jumpa...

Ohh melor tak sihat sangat rupanya...akak tak tau citer, jarang2 blogwalking hari tu anaknda sume cuti ada kat umah sume... harap beransur pulih cam sediakala... :)

Melor said...

kak fzi
wsalam tu la entah bunga pa. tanam aje sbb cantik.
biasa la kak . org mengandung ni slalu la tak chat.kene da dua computer dan 2 kabel tu kak baru la ok

maiyah said...

sy pun x tahu, bg je nama sndri hehe..

Melor said...

maiyah
nanti da org marah