Monday, June 21, 2010

Selamat Hari Bapa

Salam semua,

Rasa sedih jgk krn tak dpt nak mengucapkan hari bapa kat ayah sendiri. Masa da ayah melor kecik lagi tak tahu ttg hari bapa. Bila besar dah celik dunia ayah pula tinggal kan kami buat selama2 ye. Tak dpt la melor merasa keseronokan mcm budak2 yg lain. Jadi di kesempatan ini melor nak ucapkan kepada semua bapa2 yg da kat bumi ni dgn ucapan selamat menyambut hari bapa. Dan tak lupa juga selamat hari bapa pada encik suami krn menjadi bapa yg baik dan cool pada anak2 melor.

4 comments:

maiyah said...

sama le kita, sama gak utk anak2..

Melor said...

maiyah
sama2 la kita.

piewahid said...

salam melor,
moga sihat selalu.
semoga bapa2 yang telah pergi ditempatkan di sisi org2 yang beriman...

p/s- ayah saya pun dah lama pergi

Melor said...

mr piewaid
sama la kite. Adakah kite masih dkira anak yatim ??? he,he,he