Monday, June 21, 2010

Selamat Hari Bapa



Rasa sedih sebab tak dapat nak mengucapkan hari bapa kat ayah sendiri. Masa ada ayah, kite kecik lagi. Mana nak tahu ada hari bapa. Bila besar dah celik dunia ayah pula tinggal kan kami buat selamanye. Tak merasa la kite keseronokan macam anak-anak yang lain.

Jadi di kesempatan ini kite nak ucapkan kepada semua bapa-bapa yang ada  di bumi ni, dengan  ucapan selamat menyambut hari bapa. Tak lupa juga selamat hari bapa pada tuan pengarah kerana menjadi bapa yang penyayang dan cool pada anak-anak kite. Bye.

4 comments:

maiyah said...

sama le kita, sama gak utk anak2..

Melor said...

maiyah
sama2 la kita.

piewahid said...

salam melor,
moga sihat selalu.
semoga bapa2 yang telah pergi ditempatkan di sisi org2 yang beriman...

p/s- ayah saya pun dah lama pergi

Melor said...

mr piewaid
sama la kite. Adakah kite masih dkira anak yatim ??? he,he,he