11 March 2010

Aktiviti Petang Anak- Anak Selorong


Inilah kerja melor & the gang @ aktiviti tetap di waktu petang. Dengan keadaan dunia hari ini yang tak berapa nak selamat, maka terpaksa dan memaksa diri masing2 menjadi bodyguard bila anak2 keluar bermain sambil2 tu melor & the gang berborak la tentang apa saja yang berkaitan dengan dunia keibuan. Boleh hilangkan stress senah tau. Jom la kita layan gambar anak2 melor & the gang main basikal.

Salah seorang ibu melayan anak2 minum teh tarik. Kawan melor punya teh tarik sedap youuuu.

Sibujang kita  paling kecil dalam group tu. Belum pandai kayuh basikal.

4 dara suka kayuh basikal dengan gaya tersendiri.

Bapa penyayang dan prihain.


6 comments:

mala said...

macam ada kenduri pulak. meriah!

piewahid said...

nmpaknya kena wat jadual giliran btugas la ya..:)

Melor said...

mala
kura2 dlm perahu
cam la tak tahu. he! he!

cik piewahid
Cam tu la ari2. Demi anak2 terpaksa la berkorban pa saja.

Lynn Nasir said...

salam melor,

seronok gak sekali-sekala berhimpun ngan jiran tetangga kan? lynn kat sini jiran keliling cina..keje plak tu. hmm..tak masuk gu :)

Yati said...

cik Melor,
this is nice to see.
Kawasan kat rumah Yati ni dah tak best.
walau pun semua melayu, sebab ramai orang bawak kereta cara tak berkhemah, jadi dah tak berani bagi anak2 main basikal kat luar.

Melor said...

lynn nazir & yati

Hari2 kami kumpul (bukan semua ibu hanya yg sjiwa je) tunggu anak2 bermain sbb kawasaan kejiranan kami tak selamat. kejadian rompak berparang menjadi2 & da mata yg memerhati bila anak2 kami keluar bermain.Da pula bawa kereta laju so kami terpaksa la berjaga2 sblm pa2 berlaku.