Tuesday, November 24, 2009

Hobi Satu lagi

Melor ni byk kesukaan salah satu ye menjahit. Sgt2 suka menjahit. Slalu masuk blog geng mjahit syiok betu melor tgk. Paling suka tgk yang satu tu nama ye maya. Sronok klu dpt mjahit mcm dia. Nanti klu dah da gambar blh la tunjukkan kat sini . Smentara tu kita tgk tukang jahit handsame ni.



2 comments:

fzi said...

Salam melor...
Ohhh melor pun suka menjahit jugak ya...akak pun suka... hari tu siap selimut untuk tiga2 orang anak sorang satu, akak cantumkan kain2 perca jadi selimut buat diaorang. Buat double layer, lapisan bawah pakai kain cotton... alhamdulillah sedap nampak diaorang guna... :)

Dah cuci2 mata tengok bunga2 melor kat bawah tu...cantik.... :)

Melor said...

Salam utk akak juga.
da juga ptg kain buat gitu. tap lum cantum lag malas pula. skrg dok siapkan pakaian skolah anak dara n tempahan member.laman rmh melor kecik je bunga pun ciput la.Melor suka tgk orkid akak. Melor punya smua dah tranfer pd kakak kat kg.