Wednesday, June 23, 2010

10 Tahun Drypers Malaysia

Hai senahhhh..... Senah nak tahu, cik melor dapat satu panggilan dari Drypers Malaysia. Drypers Malaysia bagi tahu, kite menang peraduan 10 tahun drypers la. Menang tempat ketiga lagi. Drypers Malaysia kata kite dapat duit rm3000 senah eh. Macam tak caya la pula.

Bertuah betul la bont**t my hero tuh. Mana tak senah eh. Selama kite hidup nih belum pernah kite menang dalam apa-apa peraduan. Sekali dapat hah ambik awak senah eeeyyy..... 4 angka weh.

Sepanjang hidup kite, ini kali pertama kita menang peraduan. Seingat kite la, kite ada isi postcard yang di sertakan dalam peket drypers tu. Kite isi 3 keping je. Kite takde la berharap sangat dapat menang hadiah pun. Kalau dah rezeki senah eh merasa juga kite 3 ribuuuu. Alhamdullilah

Cuma satu je la kite rasa ralat, kerana tak dapat pergi masa majlis penerimaan cek. sebab masa tu kite tengah sarat megandung. Tunggu masa je nak bersalin. Hum kalau tak, dapat la kite merasa naik pentas awak senah eehhh.... Bye.

6 comments:

fzi said...

Tahniah ya melor... :D

mala said...

boleh la belanja makan

Melor said...

fzi
time kacih.

Melor said...

mala
blm blh cash lagi da. kena tuggu msk lu.

mala said...

aku tungguuuuuuu ;)

ikutsukakoi said...

salam melor,

tahniah melor,
bertuah sungguh.