Wednesday, June 23, 2010

Tuah

Salam semua,

**Tuah**. Satu perkataan yg selalu jauh dalam hidup melor. Sbb melor rasa diri ni tak sebetuah org lain. Setiap kali melor cuba masuk peraduan @ apa2 je lah yg melibatkan hadiah percuma melor tak pernah berjaya. Cth terdekat la bila kawan2 blogger buat giveaway tu pun tak pernah dpt. Tetapi pada suatu hari melor telah mendapat 1 panggilan dr ibupejabat drypers yg menyatakan melor telah menang peraduan drypers tempat ketiga. Melor mula ye tak percaya. Bila dah caya mau rasa ye melor melompat2 kesukaan. Alhamdullilah rezeki dtg bergolek2. Rupa2 ye diriku ni masih lagi da tuah.

6 comments:

fzi said...

Tahniah ya melor... :D

mala said...

boleh la belanja makan

Melor said...

fzi
time kacih.

Melor said...

mala
blm blh cash lagi da. kena tuggu msk lu.

mala said...

aku tungguuuuuuu ;)

ikutsukakoi said...

salam melor,

tahniah melor,
bertuah sungguh.