27 September 2014

Alteration : Hasil Kerja 2014 - part 2

Tu dia Senah eh. Hasil kerja alteration part 2 Cik Melor untuk tahun 2014. Bukan nak menunjuk cuma nak tayang hasil kerja sendiri. Sebagai pembakar semangat kita sesambil membakar hangus semangat Senah-Senah yang melihat, membaca blog Dunia CMelor. Moga menjadi inspirasi pada Senah untuk buat sesuatu dari duduk sesajakan. Dapat juga duit. Boleh buat tampung mana yang bocor kan..kan..Senahhhh.

alteration
Bukan orang pompuan saja yang suka buat alteration baju Senah eh. Lelaki pun sama, dari tangan panjang  nak jadikan tangan pendek. Nak kecik, nak besar. Yang paling popular pendekkan tangan dan pendekkan kaki baju Senah weh.

alteration
Yang ni tak payah la kita terangkan, Senah nampakkan semua baju pompuan. Mestilah orang pompuan yang punya emmm...

alteration
Kebiasaan alteration untuk seluar panjang ialah potong kaki, tukar zip, kecikkan paha, kecikkan kaki seluar. 
alteration
Yang ni pula si mak yang sangat mementingkan keselesaan sianak kesayangan. Habis semua seluar panjang anaknya minta dikontotkan. Kita kan buat bisness alteration, apasaja yang customer minta kita cuba sedaya upaya buatkan supaya customer gembira. Kita pun gembira masukkkkk hihi..
 
alteration
Gambar kat atas ni pun sama. Minta la kita buat apasaja alteration. Kita akan cuba sedaya munkin  merealisasikan kehendak Senah semua. Yang penting rajin-rajin wasap, minta kita buatkan alteration ya Senah. Bye.


No comments: