Thursday, March 22, 2012

Pusss Puhhh... Habuk Ku Tiup

Nasib baik tak terpelanting gigi palsu akak melor senah. Betapa kuatnya akak meniup habuk yang mula berkumpul. Sori mori la senah sebab dah 6 hari akak melor tak menulis. Senah rindu akak tak? Akak melor rindu bangeeeeeeet sama kamu (cam indon daaa) . Ada ke yang rindu akak melor nih? Kalau tak rindu sekali pun, senah pura-pura la kata rindukan akak melor ni supaya akak tak jauh hati dan hati pun berbunga-bunga nak menulis. Kembang macam bebunga di taman ciput akak melor hihihih. Well u no mi......

Seminggu dua ni dan mungkin juga akan melarat ke sebulan dua akak melor dilanda kebizian daaa. Akak dapat tempahan yang tak tersangka jadi kebizian akak melor jadi tak tersangka jugak lah. Nak buat camana hidup perlu di teruskan segala amanah perlu di selesaikan maka reda aje la akak ni senah ooiiii....... Tah apa-apa dilalutkan akak ni. Senah jangan la boring.

Akak tujukan lagu ni untuk senah supaya dapat hilangkan rindu kat akak melor. Sementara menunggu akak pulih dari kebizian. Akak melor miss u alllll.....

2 comments:

Nazayiena said...

selamat menjalani kebizian ya Melor...

Melor said...

nazayiena
tq n kunun2 bz la melor ni......