Tuesday, August 30, 2011

1 Syawal Yang Suram

Salam semua..... tentu raya kekawan semua meriahkan. Bagi melor anak beranak raya tahun ni kurang meriah kerana kami tak balik kampung. Tau aje lah kat KL ni bila hari raya suasana sunyi sepi. Kalau nak willy atas jalanraya tu pun boleh hahaha.... Oleh kerana kami tak balik beraya jadi persiapan rayanya pun ala kadar aje.

Seronoknya kalau kampung kita tu dekat dan boleh balik selalu tanpa tunggu hari raya. Nak buat macamanakan dah di takdirkan rezeki dan jodoh melor di Kl. Maka tercampak la melor di sini untuk meneruskan kehidupan ini.

Syukur ajelah dengan ketentuan Illahi. Semoga ada sesuatu yang baik menunggu dihadapan untuk melor anak beranak. Ayat emo sikit ni. Takpa tahun depan mesti balik raya. Apa-apa pun melor ucapkan Selamat Hari Raya dan maaf zahir batin buat pembaca, follower blog melor ni. Dan melor tutup n3 hari ini dengan lagu raya ni.



6 comments:

Bapak said...

apa2 pun Selamat Hari Raya Melur!

Yati said...

Selamat hari raya, Melor! Maap zahir batin. :)

mamawana said...

Selamat hari Raya.

Jgn sedih kalu tak balik kampung beraya. Senyum cikiit...

Melor said...

bapak
selalamat hari raya juga untuk bapak

Melor said...

yati
ya sama-sama la kita bermaafan

Melor said...

mamawana
kalau boleh nampak melor senyum sampai ke telinga ni