Friday, June 25, 2010

Sungguh Aku Tak Sangka

ADAKAH ANDA RASA HAPPY?
Tag dari Lynn Nasir ~Permaisuri di hati mereka~


Salam semua,

Kali pertama melor di tag org. Sungguh tak ku sangka. Pa2 pun time kacih la Lynn ye, da jugak org ingat kan melor. Ni jawapan dari melor OK.


1. Adakah anda rasa happy sekarang?

70% melor rasa happy. 30% lagi tak sbb hajat belum kesampaian.

2. Kenapa anda rasa happy?

Mcm jugak lynn hidup melor dikelilingi org tersayang setiap hari.

3. Apakah yang boleh membuatkan anda happy???

Kalau hajat yg 30% tu terlaksana.

4. Nyatakan warna yg anda suka.

Pink, yellow and green


Wednesday, June 23, 2010

10 Tahun Drypers Malaysia

Hai senahhhh..... Senah nak tahu, cik melor dapat satu panggilan dari Drypers Malaysia. Drypers Malaysia bagi tahu, kite menang peraduan 10 tahun drypers la. Menang tempat ketiga lagi. Drypers Malaysia kata kite dapat duit rm3000 senah eh. Macam tak caya la pula.

Bertuah betul la bont**t my hero tuh. Mana tak senah eh. Selama kite hidup nih belum pernah kite menang dalam apa-apa peraduan. Sekali dapat hah ambik awak senah eeeyyy..... 4 angka weh.

Sepanjang hidup kite, ini kali pertama kita menang peraduan. Seingat kite la, kite ada isi postcard yang di sertakan dalam peket drypers tu. Kite isi 3 keping je. Kite takde la berharap sangat dapat menang hadiah pun. Kalau dah rezeki senah eh merasa juga kite 3 ribuuuu. Alhamdullilah

Cuma satu je la kite rasa ralat, kerana tak dapat pergi masa majlis penerimaan cek. sebab masa tu kite tengah sarat megandung. Tunggu masa je nak bersalin. Hum kalau tak, dapat la kite merasa naik pentas awak senah eehhh.... Bye.

Tuesday, June 22, 2010

Bujangku Bikin Gempak

Gambar terbaru bujang melor didukung oleh paksu ye.


Salam semua,

Hadiah sibujang utk babah tersayang dihari bapa. Nak dijadikan cerita bujang melor hari ni sudah bikin gempak. Dia telah memasukkan sbiji ubat ke dlm lubang hidung ye. Pa lagi melor pun korek la gan penyepit x mahu juga keluar. Last2 melor call Encik suomi kat pejabat supaya balik bwk anak ke klinik. Kena jumpa pakar hidung la pulak. Bwk la si bapa ke spital pakar swasta. Faham2 aje la klu dah swasta. Entah la sejak kebelakangan ni bujang melor ni asyik buat perangai aje. Adakah kerana nak dpt adik maka bujang ku itu berperangai mcm tu @ pun saja nak menguji kesabaran ku aje.


Monday, June 21, 2010

Selamat Hari Bapa



Rasa sedih sebab tak dapat nak mengucapkan hari bapa kat ayah sendiri. Masa ada ayah, kite kecik lagi. Mana nak tahu ada hari bapa. Bila besar dah celik dunia ayah pula tinggal kan kami buat selamanye. Tak merasa la kite keseronokan macam anak-anak yang lain.

Jadi di kesempatan ini kite nak ucapkan kepada semua bapa-bapa yang ada  di bumi ni, dengan  ucapan selamat menyambut hari bapa. Tak lupa juga selamat hari bapa pada tuan pengarah kerana menjadi bapa yang penyayang dan cool pada anak-anak kite. Bye.

Sunday, June 20, 2010

Ala2 Megumpat Gitu


Salam semua,

Kali ni nak cite pasal kisah jiran yg hampir2 terlampau. N3 ni da rasa2 bau mengumpat la ye. Boleh ke melor tulis mcm tu. Tak kira nak tulis gitu gak.

Kisah ye gini dulu hamba Allah ni duduk bjiran la gan melor. Selama beberapa thn gak la melor dok menahan sabar gan dia. Dia skeluarga memang npk baik klu melor cite gan org compen org x caya ckp melor. Gigi ye lebih lembut dr lidah cam jeli buah campuran dlm tin gitu manis n menyelerakan. Melor punya la buat baik gan dia tapi kat belakang dia tikam melor gan gunting cap ayam. Habis org pandang serong gan melor. Allah tu maha kaya sekarang sdikit demi sdikit tembelang dia skluarga dah kelihatan. Baru la org buka mata. Cuma rasa tkilan skit krn perbuatan dia tu telah memberi kesan dlm hidup melor. Tetapi da baik ye jgk sbb melor blh kenal sapa yg blh dibuat kwn dan sapa yg x blh dibuat kwn.

Tindakan terbaik yg melor buat adalah mejauhkan kluarga melor dari kluarga dia. Tapi cite2 ttg kisah dia tetap gak singgah ke telinga melor ni. Skrg ni dia skeluarga dok la bgadoh gan jiran yg lain lak. Cam2 hal di buat nak sakit kan hati org. Memang sifat dia skeluarga tak senang hati klu npk org lebih dr dia. Tak tahu la sampai bila mereka tu nak duk cam tu.

Sekian tamat sudah sesi mgumpat kali ni.

Friday, June 11, 2010

Siapa Saya


Salam semua,

Dah lama tanam tapi melor tak tahu akan nama bunga ni. Cari dalam buku pun tak berjumpa info ttg bunga ni. Abg google pun tak boleh bagitahu gak. Da sapa2 yg tahu nama bunga ni boleh la bagitahu melor ye.


Monday, June 7, 2010

Sunyi Nyaaaaaaaa,,,,,,,,


Salam semua

Rasa sunyi yg teramat sbb 2, 3, hari ni rumah melor ramai tetamu. Smua tetamu dah balik. Bonda melor yg terakhir bertolak tadi. Anak2 pun dah tido. Tinggal la melor sorang2 dpn pc ni di temani dgn batuk2 yg entah bila nak berhenti. Sebenar ye melor blm baik betul gi tapi hati rindu gan teman2 maka tangan pun mula la menekan keyboard. Lagi pun inilah Dunia Cmelor klu tak menaip terasa sunyi ssgt. Agak2 gambar tu sesuai tak gan tajuk n3 kali ni. Klu tak kene tu buat2 la mcm sesuai saja2 tuk cuci mata ye. Selamat bercuti tuk semua dr melor.