Tuesday, February 9, 2010

Dress Salsabilla

Salam utk smua

Dlm n3 yg dulu melor dah tunjuk hobi tangan hijau. Hari ni nak tunjuk pula hobi melor lagi satu iaitu mjahit n kerastangan. Nak tunjuk juga walaupun x scantik org punya dan takde pun org nak tgk. Ni la gaun utk anak dara melor. Suka hati sbb dah siap. Bila tgk blog menjahit kwn2 melor rasa teruja gat. Klu blh melor nak jadi spt mereka hebat bila mjahit (berangan mesti lebih). Now melor cuba nak buat quilt hexsagon nak tiru kwn2, tapi bila maya kata penat melor dah kecut perut. Boleh ke siap yg dulu2 pun tak siap2 dah btahun2 tbengkalai. Utk ari ni kita tgk gaun ciptaan melor ni. Agak2 boleh tak melor jadi geng mjahit.

7 comments:

fzi said...

Salam Melor...
Woahhh lawanya gaun anak dara...hehe
Seronok kan dapat jahit sendiri, penat tapi rasa berbaloi bila tengok finishing cantik canggini.. :)
Akak ri tu ada gak agresif duduk tunggu mesin....duk la menjahit dari pagi sampai petang, rehat kejap2 je masak makan solat pastu sambung jahit lagi. Memang penat tapi puas hati sempat siap 3 selimut anaknda. Akak cantum2 kain perca jadikan selimut, wat dua lapis setiap satu, lapisan bawah tu guna kain cotton, so sedap le diaorang tidur pakai selimut mama jahit...hihi

Melor said...

salam akak. tq. itula dok tgk blog mjahit kwn2 rasa teruja la pulak.apakata akak tunjukkan hasil jahit akak blh la melor tgk.

DDrfauziah said...

Salam perkenalan.
Duk surf td, ternampak gambar Melur, tgk mcm ada kesamaan ciri je. Tp Kak G masih keje kontrak :)

Melor said...

salam pkenalan jgk utk kak G. Tq krn sudi intai blog melor yg x sberapa ni.Psamaan yg camna ye.Melor sgt suka tq skali lagi

eis said...

salam kenal..

Yati said...

Pandainya Melor jahit baju! :)

Melor said...

time kacih sbb puji. tak la pandai gat gitu2 je.